Svarbu! Spausdinimo data 2023-12-11. Ši informacija skaitymo metu gali būti atnaujinta.
Norėdami matyti aktualią redakciją apsilankykite www.sufleris.lt
2012-12-28
Reklaminių dovanų ar prizų gavėjais paprastai būna prekių/paslaugų pirkėjai - vartotojai, t. y. fiziniai asmenys į kuriuos yra nukreipta reklaminė akcija. Dovanos ar prizai juridiniams asmenims dažniausiai priskiriami neleidžiamiems atskaitymams.
Kai įmonė moka už išsinuomotą kavos aparatą ar už gėrimus, kuriuos jis gamina, ir negali nustatyti, kas gėrė šiuo gėrimus ar už nedidelę kainą juos pirko, gyventojų gautos naudos ir pajamų...
Dviejų, verslo partneriams organizuotų renginių, mokesčių analizė – įsivertinkite, ar teisingai klasifikuojate išlaidas. Kokia yra PMĮ sąsaja su GPM įstatymu? Kartu apskaičiuosime...
Jeigu sutartyje su gamintoju numatytas atstovo dalyvavimas, taip pat numatytos jo apgyvendinimo bei maitinimo išlaidos ir LT įmonė šias išlaidas gali tiesiogiai susieti su konkrečiu sandoriu, t....
Kelionė į Baltarusijos įmonės šventę - reprezentacija ar komandiruotė?