Kuo galime Jums padėti?

Dažnai užduodami klausimai

Pratęsiau abonementą, kada gausiu sąskaitą?

PVM sąskaitą faktūrą gausite pirmą pratęsto plano galiojimo dieną.

Negavau sąskaitos. Kur galiu ją rasti?

Pirmiausia prisijunkite prie savo paskyros. Paspauskite ant savo vardo ekrano viršuje dešinėje ir pasirinkite skiltį Sąskaitos.

Negaliu prisijungti prie savo paskyros

Pasitikrinkite, ar savo duomenis vedate teisingai. Prisijungiant viršutinėje eilutėje vedamas el. pašto adresas, apatinėje – slaptažodis. Jei pamiršote slaptažodį, pasinaudokite šia nuoroda slaptažodžio atnaujinimui.

Kiek žmonių gali naudotis viena prieiga?

Viena elektronine prieiga gali naudotis tik vienas žmogus. Jei ta pačia prieiga naudotųsi keli asmenys, būtų pažeidžiami duomenų apsaugos įstatymai ir naudojimosi taisyklės.

Kiek kainuoja papildoma prieiga?

Jei dirbate keliese, el. prieigai kiekvienam papildomam žmogui suteikiama 50% nuolaida. Ši kaina galioja, jei visi kolegos yra to paties juridinio asmens darbuotojai.

Ar pasirašoma ilgalaikė sutartis?

Abonementas yra metinis, tačiau jį galite nutraukti be papildomo mokesčio. Pasitikime Jumis, todėl sutartis nėra pasirašoma. Be to, žinome, kaip abonementas palengvina kasdienį Jūsų ir kitų buhalterių darbą. Jei nutartumėte nebetęsti abonemento, privalote iš anksto pranešti el. paštu pagalba@mokesciu-sufleris.lt.

Ar galiu prisijungti iš kelių kompiuterių?

Taip. Prie savo paskyros tam pačiam asmeniui galima jungtis iš kelių elektroninių prietaisų. Tačiau vienu metu prie paskyros gali būti prisijungta tik su vienu įrenginiu.

Kuo skiriasi Bazinis ir PRO planai?

Bazinis planas

Planas, skirtas visų įmonių buhalteriams: laiku gaunate svarbiausią informaciją apie apskaitos, mokesčių ir teisės pasikeitimus ir lengvai randate atsakymus, kaip ją praktiškai pritaikyti savo darbe.

PRO planas

Planas, skirtas vyr. buhalteriams, finansininkams ir finansų vadovams, kurie jau turi ar planuoja turėti šias funkcijas savo darbe: mokesčių rizikų suvaldymas, procesų ir buhalterijos darbo optimizavimas, santykiai su VMI.

Planų palyginimą galite rasti čia.

Ar galiu mokėti dalimis?

Taip. Pirkdami galite pasirinkti, kaip mokėsite už metinį abonementą: kartą metuose, kas pusmetį arba kas ketvirtį. Jei esate fizinis asmuo, turite galimybę mokėti ir kas mėnesį.

Ar galėsiu matyti seminaro vaizdo įrašus, kai pasibaigs abonemento galiojimas?

Ne. Abonementas yra tęstinė paslauga, todėl tokios techninės galimybės neturime. Vaizdo įrašus ir gyvas transliacijas galite žiūrėti tik turėdami galiojantį abonementą.

Per kiek laiko atsakomi užduoti klausimai?

Tipinis atsakymo laikas gali užtrukti nuo savaitės iki keleto mėnesių, priklausomai nuo kalendorinio klausimo aktualumo bei ekspertų užimtumo. Tačiau svarbu paminėti, jog klausimas nebus atsakomas, jeigu jis:

  • Nesusijęs su mokesčiais
  • Jei panašus klausimas buvo neseniai atsakytas
  • Reikalauja individualaus gilinimosi į konkrečios įmonės situaciją ar dokumentus

Kur rasti papildomų prieigų gavėjus?

Pagrindinis planų su papildomomis prieigomis (KOMANDA, PLIUS) vartojas gali pasitikrinti, kam priskirtos papildomos plano prieigos savo paskyroje:

  1. Paspauskite ant savo vardo ekrano dešinėje pusėje viršuje
  2. Pasirinkite Apie mano planą
  3. Atsidariusiame lange matysite plano prieigų skaičių ir prieigų gavėjus

Kas nutiks prisijungus prie paskyros iš skirtingų įrenginių vienu metu?

Prisijungus vienu metu iš skirtingų įrenginių matysite įspėjimą, kad prisijungdami išjungėte kitą aktyvų įrenginį.

  • Jei prieiga naudojatės tik Jūs, spauskite mygtuką Tęsti naršymą
  • Jei viena prieiga naudojatės keliese, prašome užsakyti papildomas prieigas, spauskite Apie asmeninę prieigą ir atsidariusiame lange užpildykite nurodytus laukelius


Jei iš skirtingų įrenginių nesijungėte, bet gavote šį įspėjimą, rekomenduojame atnaujinti slaptažodį. Tai galite padaryti čia.

Kaip pasikeisti el. pašto adresą?

Atnaujinti el. pašto adresą galite savo asmeninėje paskyroje:

  1. Prisijunkite prie savo asmeninės paskyros
  2. Spauskite puslapio viršuje dešinėje ant savo vardo ir pasirinkite skiltį Nustatymai
  3. Pasirinkite Kontaktai, įmonės rekvizitai
  4. Atsidariusiame lange pakoreguokite el. pašto adresą ir spauskite Išsaugoti
Neradote, ko ieškojote?

Susisiekite su mumis ir mes atsakysime į Jums rūpimus klausimus

Susisiekti