Jūs naudojate pasenusią naršyklės versiją. Norint naudotis šiuo tinklapiu būtina atnaujinti naršyklę.

Atsinaujinkite savo naršyklę nemokamai:

Visas transliacijas, publikacijas ir vaizdo įrašus matykite su pasirinktu planu. Pasitarti su vadybininku

Privaloma inventorizacija

2018-09-11

Įmonėms, kurios yra ribotos civilinės atsakomybės juridiniai asmenys (AB, UAB ar MB), metinė inventorizacija yra privaloma. Ji turi patvirtinti metinių finansinių ataskaitų duomenis. Individualiosioms įmonėms ji neprivaloma, jeigu IĮ nesudaro finansinių ataskaitų. Kai metinę inventorizaciją atlikti ...

Domina ši praktinė situacija?
Jei esate čia pirmą kartą ar tik žvalgotės, dalį mūsų turinio galite atsirakinti nemokamai
Jau turite paskyrą?   Neturite paskyros? Pasirinkite planą

Susijusios praktinės situacijos

Trūkumas kasoje nustatomas ją inventorizuojant, o tai, kad iš kliento gautų pinigų atskaitingas asmuo neįmokėjo į kasą, paprastai paaiškėja inventorizuojant skolas ar derinant skolą su pirkėju. Nustač ...
2020-01-21 | PRAKTINĖ SITUACIJA
| 2 min.
Nors įmonės apskaitoje skola dar nėra užregistruota, vis dėlto ji yra, ir tiekėjas gali siųsti suderinimo aktus ir reikalauti juos patvirtinti. Suderinimo akte nurodoma informacija apie skolą – kada a ...
2018-11-07 | PRAKTINĖ SITUACIJA
| 2 min.
2019-11-28 | Seminaras: Metinė inventorizacija: į ką atkreipti dėmesį?
PRO GEROJI PRAKTIKA
Prekių pertekliaus, kuris susidarė dėl to, kad įmonė neturėjo tiekėjo sąskaitos, įsigijimo savikaina gali būti leidžiami atskaitymai, o pavėluotai gautoje sąskaitoje nurodytą PVM galima atskaityti, je ...
2016-03-02 | PRAKTINĖ SITUACIJA
| 2 min.


Šis sąvadų rinkinys skirtas inventorizacijos klausimams. Rinkinyje pateiktos praktinės konsultacijos, mokesčių naujienos bei seminarų ir laidų įrašai apie prekių, turto, skolų, tabako bei alkoholio, pinigų ir dokumentų inventorizaciją, taip pat kiti su inventorizacija susiję klausimai. Rinkinį sudaro penkios temos, pasirinkite Jus dominančią.

Komentarai

Rūta Zaikauskienė
2021-10-12 14:43
Tokio kaip 3 mėnesių termino UAB'ams inventorizacijos taisyklėse nustatyta nėra. Tai taikoma viešojo sektoriaus įstaigos. Kitoms įmonėms nustatyta taip: „privalo inventorizuoti visą turtą ir įsipareigojimus ne rečiau kaip kartą per metus prieš sudarant metines finansines ataskaitas pagal ne vėlesnius kaip ataskaitinių finansinių metų paskutinės dienos duomenis“ (Inventorizacijos taisyklių 7 p.). Jeigu nusprendėte, kad jums tinka 3 mėn. ir 10 dienų terminas, tuomet taip ir bus.
Viktorija Šakurienė
2021-10-12 12:48
Ar UAB metinę inventorizaciją turi atlikti likus ne daugiau kaip 3 mėnesiams iki finansinių metų pabaigos? Ar galima užskaityti tarpinę inventorizaciją kaip metinę, jeigu ji atlikta likus 3 mėnesiams ir 10 dienų iki finansinių metų pabaigos, jeigu keičiasi visi darbuotojai padalinyje?