ĮŽANGA
Svarbu! Spausdinimo data 2024-11-12. Ši informacija skaitymo metu gali būti atnaujinta.
Norėdami matyti aktualią redakciją apsilankykite www.sufleris.lt
PUBLIKUOTA: 2019-11-28
LEKTORĖ : Rita Zakalskienė, Mokesčių SUFLERIO ekspertė, auditorė.
ĮŽANGA
Kaip veikia Mokesčių SUFLERIS
Metinė inventorizacija: į ką atkreipti dėmesį?
Kokiu periodiškumu atliekama inventorizacija? Kas daro įtaką periodiškumui?
Ar reikia atlikti metinę inventorizaciją mažoje įmonėje, kur yra tik 3 darbuotojai?
Kokios datos duomenys privalo būti inventorizuoti?
Ar visuose padaliniuose atsargų inventorizacija turi būti atliekama vienu metu?
Per kokį terminą turi būti atlikta inventorizacija?
Ar būtina inventorizuoti visas gautinas sumas? Gal galime daryti atranką?
Ar visi inventorizacijoje dalyvaujantys darbuotojai turi būti įtraukti į komisiją?
Ar derinant skolas būtinai reikia gauti pasirašytą suderinimo aktą?
Ar reikia atlikti metinę inventorizaciją, jeigu nuo 11.02 keičiasi atskaitingas asmuo, ir prekės bus perduotos priėmimo perdavimo aktu, kurį pasirašys abu asmenys?
Kaip įforminti nuostolius, kurie laikomi natūralia netektimi?
Inventorizacija užbaigta, tačiau užsigulėjusių atsargų, nutarėme nelikviduoti – gal parduosime. Kada reikės patikslinti tokių atsargų pirkimo PVM atskaitą?
Inventorizacijos metu nustatytas atsargų trūkumas – atsakingas asmuo nesutinka pasirašyti. Kaip elgtis buhalteriui?
Praėjusiais metais auditoriai atrinko pirkėją, kurio skola 12.31 buvo lygi 0 – turėjome išsiųsti suderinimo aktą. Ar ne perteklinis reikalavimas?
Kiek laiko turi būti saugomi inventorizacijos aprašai?
Metinė inventorizacija neatliekama. Kas ir kam gali pritaikyti nuobaudą?
Inventorizacija: apibendrinimas.
Inventorizacija: apibendrinimas.
ĮŽANGA
ĮŽANGA
Kaip veikia Mokesčių SUFLERIS
Metinė inventorizacija: į ką atkreipti dėmesį?
Kokiu periodiškumu atliekama inventorizacija? Kas daro įtaką periodiškumui?
Ar reikia atlikti metinę inventorizaciją mažoje įmonėje, kur yra tik 3 darbuotojai?
Kokios datos duomenys privalo būti inventorizuoti?
Ar visuose padaliniuose atsargų inventorizacija turi būti atliekama vienu metu?
Per kokį terminą turi būti atlikta inventorizacija?
Ar būtina inventorizuoti visas gautinas sumas? Gal galime daryti atranką?
Ar visi inventorizacijoje dalyvaujantys darbuotojai turi būti įtraukti į komisiją?
Ar derinant skolas būtinai reikia gauti pasirašytą suderinimo aktą?
Ar reikia atlikti metinę inventorizaciją, jeigu nuo 11.02 keičiasi atskaitingas asmuo, ir prekės bus perduotos priėmimo perdavimo aktu, kurį pasirašys abu asmenys?
Kaip įforminti nuostolius, kurie laikomi natūralia netektimi?
Inventorizacija užbaigta, tačiau užsigulėjusių atsargų, nutarėme nelikviduoti – gal parduosime. Kada reikės patikslinti tokių atsargų pirkimo PVM atskaitą?
Inventorizacijos metu nustatytas atsargų trūkumas – atsakingas asmuo nesutinka pasirašyti. Kaip elgtis buhalteriui?
Praėjusiais metais auditoriai atrinko pirkėją, kurio skola 12.31 buvo lygi 0 – turėjome išsiųsti suderinimo aktą. Ar ne perteklinis reikalavimas?
Kiek laiko turi būti saugomi inventorizacijos aprašai?
Metinė inventorizacija neatliekama. Kas ir kam gali pritaikyti nuobaudą?
Inventorizacija: apibendrinimas.
Inventorizacija: apibendrinimas.